השפעה על חיינו

עין הרע יכולה להשפיע על כל פרט מחיינו, ואין אפשרות לדעת תמיד על כל בעיה אם זה מעין הרע או לא. אך ישנם קוים כלליים שדרכם ניתן להבחין פחות או יותר האם יש כאן השפעה ישירה או עקיפה של עין הרע.

עין הרע סימנים עיקריים:

  •  כגון אדם שרואה איך בכל דבר שמנסה להצליח צצה מאיזה מקום הפרעה שחוסמת את הצלחתו, וניכר שישנה איזו סיבה נסתרת החוסמת לו את מזלו להיפתח. במצב זה ובמצבים הנוספים שנפרט כאן מומלץ לעשות הוצאת עין הרע אצל מי שבקי בדבר והוסמך לכך מרבו.

  • אם יש לאדם פחדים לא מוסברים או חוסר שקט נפשי ועצבים לא נשלטים, שלא היה קיים לפני. ובפרט, אם זה הגיעה לו סמוך להצלחה גדולה שהיה בה פרסום.

סימנים נוספים לעין הרע

  •  בזמן שקנה דבר חדש שהוא לא דבר רגיל כמו מכונית חדשה או בית חדש וכדומה, והנה סמוך לקניה צצו כל מני פגמים ובעיות שלא היו לפני כן.

  •  בזמן שאדם יודע שיש לו אנשים שמקנאים בו או שאינם אוהבים אותו, ובא עימם במגע עין. ובפרט אם הם נמצאים הרבה זמן בסביבתו, כמו במקום עבודתו או במקום שמתפלל. וכל שכן אם  הוא מנהל או כל תפקיד שהוא אחראי על אחרים שבדרך כלל יש כאלו שיקנאו או יכעסו שלא התנהג איתם כראוי לפי הבנתם.

לסיכום עין הרע סימנים – בכל המצבים הללו שפירטנו לעיל, כדאי כל כמה זמן עוד לפני שנולד קושי שיקדים אדם תרופה למכה וילך להוציא מעליו את השפעת העין הרע, ויקבל עליו את החיים בעזרת השם יתברך.

משה שושני

משה שושני

משה שושני נותן כבר שנים רבות ייעוץ בנושא הוצאת עין הרע ע"י עופרת, ועזר לעשרות אנשים לצאת מדרך שלילית לדרך חיובית וחדשה.

לייעוץ בנושא עין הרע התקשרו:
052-267-2663
או השאירו פרטים לחזרה!