סגולה נגד עין הרע

סגולה להינצל מעין הרע

כמו שלכל דבר מזיק ישנו טיפול מונע, הכולל גם ממה להימנע, וגם דברים מעשיים שיוצרים שמירה. כך גם סגולה נגד עין הרע מהחשובות שיש היא: להרגיל את עצמנו במידת האפשר לא להבליט יותר מדי את ההצלחות שלנו, או דברים מיוחדים שקנינו או קיבלנו. כמו כן להתנהג עם אחרים בצניעות ובלי התנשאות, כדי לא לעורר קנאה או הקפדה מאחרים עלינו.

סגולה נגד עין הרע – מה עוד?

בנוסף לזה ישנם סגולות המועילות לשמירה מעין הרע המובאות בדברי רבותינו. כמו שיהיה עמו בסיס את עשב ה"דורה" שבעבר היה נקרא "רוטא" שעליו כתב רבי יוסף חיים "בעל הבן איש חי" שהוא שם קדוש המועיל לשמירה מעין הרע.

כמו כן סגולה נגד עין הרע נוספת: שירגיל את עצמו לומר "אנא מזרעא דיוסף קאתינא שלא שלטא ביה עונא בישא" שנאמר: בן פורת יוסף בן פורת עלי עין וכן עוד דברים שמובאים בכתבי הקודש של רבותינו הקדושים.

האם סגולה למניעת עין הרע תמיד עוזרת?

כל זה יכול להועיל מעט כטיפול מונע, אך בפועל לא תמיד זה מצליח להוות שמירה מושלמת. וכן לא תמיד אדם שם ליבו שהוא צריך להישמר בזה. והנה פתאום מתעוררים אצלו דברים קשים ומוזרים כפי שכתבנו למעלה, שיש בהם חשש ניכר שנולדו אצלו מחמת עין הרע של אחרים או קנאה או חס וחלילה מחמת שקיללו אותו. ורואה אצלו פתאום נזקים או הפסדים לא צפויים, או שמרגיש כבדות ופחדים לא מוסברים.

ועתה, צריך לעשות פעולות כמו הסרת עין הרע בעופרת, שיש בהם כוח להסיר מעליו אותה השפעה שלילית של העין הרע עליו, או על ממונו או על משפחתו חלילה. 

השפעתה השלילית של העין הרע

כדי לקרב את הדברים להבנתנו, נצייר במחשבה את ההשפעה השלילית של עין הרע כרוח לא טובה הנדבקת ועוטפת את האדם, ולא רק שנמצאת על גופו אלא אף גם שורה ומקיפה את נפשו. ממילא רוח זו גורמת תחושה והרגשה קשה ולא נעימה שגוררת עמה קשיים, חסימות, נזקים ועוד.

ועתה צריך כוח שיוכל לשאוב ולהוציא מעל האדם את אותה רוח רעה לכלוא ולבטל אותה מן העולם. לצורך זה הובאו בספרים הקדושים כמה תפילות ולחשים, אך בכדי שאלו יועילו לאדם צריך שהוא יהיה בעל כוח כדי שיעשו את פעולתם ויועילו באופן מושלם. לכן, סגולות אלו נגד עין הרע שציינו טובות מאד כטיפול מונע אך לא תמיד בכוחן לעזור.

משה שושני

משה שושני

משה שושני נותן כבר שנים רבות ייעוץ בנושא הוצאת עין הרע ע"י עופרת, ועזר לעשרות אנשים לצאת מדרך שלילית לדרך חיובית וחדשה.

לייעוץ בנושא עין הרע התקשרו:
052-267-2663
או השאירו פרטים לחזרה!